Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Module ERP  >> Tablou de bord

Tablou de bord este un modul de analiză. Aici puteti obtine rapoarte ca:

  • Analiză flux comercial pentru clienti si furnizori (prezintă situatia facturilor încasate, respectiv plătite, si diferentele determinate de variatia cursului de schimb);
  • Analiză vânzări (pe agenti, judete, localităti, luni, parteneri, produse etc.);
  • Evolutii ale fluxurilor de trezorerie, cursurilor valutare, stocurilor;
  • Situatie Facturi (Situatie Încasări Facturi, Situatie Încasări Invoice, Situatie Plăti Facturi, Situatie Plăti Invoice)
  • Agenti Vânzare (Calificative, Vizite Clienti, Vizite Efectuate, Vizite Efectuate – Orar, Vizite Viitoare)
  • Contabilitate (Balanta, Carte Mare, Jurnal de Cumpărări, Jurnal de Vânzări, Registru Jurnal, Situatie Documente)
  • Balanta (Clienti, Furnizori, Încasări, Plăti, Cumpărări, Stocuri, Vânzări)
  • Situatie punctaj agenti
  • Situatie stocuri (Comenzi confirmate emise nefacturate, Comenzi confirmate primite nefacturate, Comenzi emise nefacturate, Comenzi emise neconfirmate, Comenzi primite nefacturate, Comenzi primite neconfirmate, Comenzi primite neemise, Distribuire comenzi primite)