Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Module ERP  >> Salarii

Modulul Salarii nu este numai o aplicatie de calcul a salariilor, ci un instrument de gestiune a resurselor umane, perfect integrat cu restul programului.

Principalele operatii din acest modul sunt:

  • Avertismente salariati;
  • Transferuri salariati;
  • Reinitializare salarii;
  • Reinitializare salarii pentru salariatii reactivati;
  • Reinitializare procent realizare;
  • Elimină din stat salariatii concediati;
  • Pontaje avans;
  • Finalizare avans;
  • Pontaje lichidare;
  • Pontaje automate;
  • Bonuri de masă;
  • Cerere concediu de odihnă;
  • Cerere învoire;
  • Concedii de odihnă;
  • Indemnizatii sociale;
  • Participarea salariatilor la profit;
  • Preavize;
  • Retineri temporare;
  • Sporuri temporare;
  • Procent realizare global;
  • Procent realizare pe locuri de muncă;
  • Zile lucrătoare lună;
  • Calcul salarii;
  • Contabilizare salarii;
  • Export date card-uri bancare;
  • Plăti salarii;
  • Alocare card-uri de acces;
  • Retragere card-uri de acces.

Cele mai importante caracteristici ale modulului Salarii sunt:

  • coordonarea eficientă a activitătii de personal si salarizare prin intermediul sistemului informatic;
  • management eficient al datelor personale;
  • asigură rapiditate si elimină erorile datorate factorului uman prin implementarea unor algoritmi de calcul performanti;
  • urmărirea eficientă si consistentă a activitătilor de personal din cadrul companiei;
  • urmărirea dinamicii personalului;
  • calculul drepturilor si retinerilor bănesti ale salariatilor;
  • asigurarea flexibilitătii prin posibilitatea modificării datelor în vederea adaptării la cerintele legislative si ale companiei;
  • obtinerea situatiilor necesare raportărilor cerute de către organele de control;
  • oferă posibilitatea introducerii de sporuri si retineri pe perioade diferite si având procente si baze de calcul parametrizabile;
  • permite definirea de contributii, indemnizatii si deduceri pentru diferite tipuri de contracte de muncă, grupe de muncă, transe de aplicabilitate si plătitori;
  • acceptă stabilirea de impozitare diferite pentru tipuri de contracte diferite, perioadă de aplicare lună sau an, bază de calcul care poate fi rotunjită sau trunchiată cu un număr specificat de caractere;
  • calculează salariul în lei si în valută fie pornind de la o sumă netă, fie de la un salariu de încadrare;
  • sarhivarea si păstrarea istoricului datelor si informatiilor în scopul obtinerii unor situatii informative în timp real.