Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Module ERP  >> Contabilitate

Modulul Contabilitate asigură controlul financiar, introducerea datelor şi obţinerea raportărilor financiare. Modulul este perfect integrat, beneficiind de informaţiile înregistrate în celelalte module. El oferă o privire analitică şi sintetică, de repartizare pe conturi a tuturor documentelor şi activităţilor introduse în program.

Modulul poate fi configurat pentru a răspunde cerinţelor actuale ale societăţii, putând fi ulterior reconfigurat conform noilor cerinţe ale afacerii.

Principalele operatii care apartin acestui modul sunt:

  • Descărcare gestiune;
  • Închidere conturi de venituri si cheltuieli;
  • Închidere conturi de TVA;
  • Note contabile.

Trasaturile modulului sunt:

  • flexibilitate: poate fi configurat pentru a raspunde cerintelor actuale ale societatii sau ale legislatiei si mai târziu poate fi configurat pentru a raspunde noilor cerinte ale afacerii;
  • integrare: contabilitatea se integreaza cu toate celelalte module ale programului pentru a asigura o imagine completa a situatiei financiare a societatii;
  • productivitate: prin folosirea notelor contabile repetitive, bazate pe formule;
  • raportare: generarea de rapoarte la cererea utilizatorului;
  • asigură concordanţa strictă a rezultatului prelucrărilor informatice cu prevederile actelor normative care le reglementează;
  • asigură confidenţialitatea şi protecţia informaţiilor;
  • realizează o evidenţă financiar-contabilă completă, la nivel sintetic şi analitic;
  • permite obţinerea rapidă şi într-o formă uşor de analizat a informaţiilor financiar-contabile complete şi complexe;
  • asigură respectarea conţinutului de informaţii prevăzut în machetele formularelor aprobate de Ministerul Finanţelor;
  • asigură o organizare flexibilă pe centre de cost;
  • permite adăugarea, modificarea, ştergerea de tranzacţii şi generarea automată a notelor contabile până la închiderea lunii.

Pe masura introducerii documentelor în module aveti posibilitatea de a efectua si înregistrarile contabile. În situatia în care aveti de efectuat înregistrari care nu au la baza documente contabile, o puteti face in modulul Contabilitate.