Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Module ERP  >> Comenzi

Principalele operatii care apartin acestui modul sunt:

  • Comenzi confirmate clienti
  • Comenzi confirmate furnizori
  • Comenzi emise
  • Comenzi primite
  • Cursuri valutare zilnice
  • Distribuire comenzi
  • Facturi emise proforme
  • Pachete

Modulul permite urmarirea întregului proces desfasurat cu furnizorii, de la comenzi, pâna la distribuirea acestora.

În cadrul comenzilor puteti folosi preturile generate în mod automat, folosind reguli de stabilire a preturilor si discount-urilor pe care dumneavoastra le definiti. Preturile dumneavoastra sunt calculate rapid si precis în timpul introducerii comenzii. Procedura de stabilire automata a pretului regaseste listele de preturi si implica automat discounturi pentru orice linie de comanda. Permite optional utilizatorilor sa adauge discounturi dupa cum este nevoie, fie întregii comenzi, fie liniilor de comanda. Puteti garanta privilegii în ceea ce priveste discounturile la diferite nivele de control la care utilizatorii pot aplica discounturi pentru a înlocui pretul de vânzare la introducerea comenzii.

Programul va permite sa puneti informatii implicite în comenzile dumneavoastra dintr-o varietate de surse, cum ar fi: clienti, acorduri si liste de preturi, astfel încât comenzile dumneavoastra sa fie introduse rapid si precis.

Comenzile primite pot fi introduse automat pe baza datelor din ofertele emise sau pot fi prealuate din web site-ul de magazin virtual.

Puteti verifica disponibilitatea unui produs la data promisa si rezerva linii de comenzi pentru a satisface cerintele clientului.

Vă permite să introduceţi o comandă în orice valută definită ca validă pentru afacerea dumneavoastră şi să creaţi liste de preţuri în diferite valute. Circuitul documentelor este următorul:

  • agentul de vânzare completează formularul „Vizită”, în care menţionează produsele prezentate clientului;
  • în baza vizitei se trimite o ofertă clientului;
  • clientul trimite firmei o comandă;
  • în situaţia în care produsele comandate nu sunt în stoc, firma poate emite o comandă corelată către furnizor;
  • se primeşte confirmarea comenzii emise de la furnizor;
  • comanda clientului este confirmată de firma dumneavoastră.