Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Module ERP  >> Casa

 

Casa ţine evidenţa încasărilor şi plăţilor efectuate cu chitanţe, oferindu-vă posibilitatea obţinerii Registrului de casă.

Permite acordarea de avansuri spre decontare angajaţilor cu diferite ocazii: deplasări, acţiuni de protocol, reclamă şi publicitate, transport de bunuri sau de persoane, cumpărări de marfă etc.

Puteţi tipări urmatoarele tipuri de rapoarte:

  • Registru de casă: acesta conţine toate operaţiile de încasări sau plăţi prin casă, efectuate în lei sau în valută. Sumele în valută sunt transformate în lei la cursul din data tranzacţiei;
  • Registru de casă – valută: reflectă operaţiile derulate prin casele în devize, în valutele respective;
  • Situatie incasari - plati in numerar;
  • Situatie documente cu regim special;
  • Borderou de vanzari, etc