Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Module ERP  >> Administrare

Modulul Administrare va permite efectuarea urmatoarelor operatii:

  • realizarea unui back-up al bazei de date;
  • compactarea bazei de date;
  • stocarea modificarilor efectuate în baza de date de catre utilizatori;
  • realizarea restaurarii unui back-up al bazei de date;
  • stabilirea unui nomenclator de utilizatori;
  • stabilirea serverului unde se face conexiunea la baza de date;
  • setarea datelor generale ale firmei (exemplu: denumire, adresa, cod fiscal, cont bancar, sigla. Cu ajutorul modulului Administrare societatea va avea posibilitatea sa isi defineasca bancile si conturile bancare în diverse valute.).