Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Module ERP  >> ALOP

Modulul ALOP oferă posibilitatea unităţilor bugetare să realizeze cu un singur program mai multe lucrări specifice acestui domeniu:

  • execuţia bugetară;
  • întocmirea angajărilor şi ordonanţărilor la plată;
  • urmărirea cheltuielilor pe articole bugetare.

Prin intermediul acestui modul o instituţie publică îşi poate urmări bugetele propuse şi realizarea lor pe fiecare articol bugetar. Un avantaj al programului este păstrarea unei legături fireşti între întocmirea ordonanţărilor la plată şi urmărirea execuţiei bugetare. Aplicaţia respectă cele mai noi reglementări în domeniul bugetar, inclusiv Ordinul ministrului finanţelor publice 1792/2002.

Mai multe informatii gasiti la adresa http://www.ALOP.ro