Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Addon  >> SFA Manager Financiar Smart

Soft Expert ofera o puternica aplicatie de Sales Force Automation (SFA), cu beneficii majore in optimizarea proceselor companiei. Manager Financiar Smart este integrat nativ in ERP Manager Financiar.

Manager Financiar Smart este o aplicaţie care este rulată de PDA-ul client al utilizatorului final, fiind destinat îndeosebi agenţilor de vânzare.

Manager Financiar Smart se compune dintr-un modul client instalat pe un dispozitiv PDA si un serviciu WEB care face comunicarea între modulul client si ERP Manager Financiar. Server-ul ERP este depozitul central de date, informatii si comunicare. Este baza de date principală unde sunt operate tranzactiile economice sau de altă natură. Baza de date este de tip SQL Server 2000, 2005 sau 2008, serviciul WEB este dezvoltat folosind Visual Studio 2008. Serviciul WEB este responsabil de comunicatia intre aplicatia client si serverul ERP.

Aplicaţia este structurată pe mai multe componente:

  • Componenta de Gestionare a comenzilor
    Aceasta este o componentă de bază care asigură preluarea comenzilor de la clienţi, prelucrarea şi vizualizarea acestora şi este direct legată de componenta Info stoc. Comanda se poate prelua în orice valută, indiferent de tipul valutelor definite pentru produsele din cadrul comenzii.
  • Componenta de Confimare a comenzilor
    Aceasta permite inştiinţare clientului de momentul probabil al livrării produselor comandate, şi oferă posibilitatea rezervării cantiţilor respective din anumite gestiuni.
  • Componenta Info stoc
    Asigură pobilităţi de căutare a produselor după denumire, cod, gestiunea în care sunt disponibile, diferiţi parametri. Odată produsul identificat se pot vizualiza preţul de vânzare, disponibilitatea în diferite gestiuni şi a rezervărilor.
  • Componenta de gestiune a clientilor
    Prin aceasta componenta se poate edita nomenclatorul de clienti, conturile bancare ale acestora, persoanele de contact etc. De asemenea, se poate vizualiza situaţia facturilor emise, a plăţilor efectuate de client, situaţia confirmărilor de comenzi emise către client şi situaţia livrarilor efectuate.
  • Componenta de comunicare
    Prin aceasta se pot vizualiza date de contact ale partenerilor, ale colegilor, asigurând în acelasi timp si facilitatea gestionării unei agende private de persone. Totodată se poate consulta agenda de lucru a unui coleg la o anumită dată si oră în scopul identificării momentelor libere în agenda acestuia pentru a stabili o eventuală întâlnire.