Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Addon  >> Call Center

Manager Financiar Call Center este un sistem integrat pentru managementul unui call center de dimensiuni mici si medii.

Activitatea unui call center devine din ce in ce mai importanta pentru organizatie, realizand un canal de comunicare permanent intre o companie si clientii acesteia. Call centerul ajuta la construirea efectiva a unei relatii de lunga durata cu clientii, creste nivelul lor de satisfactie si amelioreaza ratele de retentie, conducand, in acest mod, la extinderea portofoliului de clienti si, implicit, a veniturilor.

Un Call Center este aceea parte a unei firme care rezolva diferite probleme ce provin de la doua categorii de clienti: clientii interni (Call Center-ul este folosit de catre conducerea companiei pentru a-si satisface nevoile interne, putand oferi suport atat pentru mai multe tipuri de activitati interne cat si pentru proprii angajati) si clientii externi (Call Center-ul rezolva /raspunde cererilor venite din partea clientilor companiei care sunt interesati sa ia legatura cu un anumit reprezentant al acesteia).

Care sunt avantajele unui Call Center?

  • Degreveaza personalul companiei de timpul pe care il petrece oferind informatii;
  • Rezolvarea problemelor clientilor dumneavoastra prin telefon este mai simpla si mai putin costisitoare;
  • Va diferentiati de competitie prin servicii de calitate oferite in call center;
  • Furnizarea de informatii catre clienti in timp real;
  • Dobanditi un suport mai eficient, mai ieftin si o mai mare flexibilitate pentru produsele dumneavoastra deja existente pe piata sau pentru viitoarele produses;
  • Preluarea si centralizarea reclamatiilor pentru o rezolvare imediata si eficienta;
  • Informatii cu privire la contracte, facturi, modalitati de plata, incasari;
  • Reamintirea obligatiilor de plata pentru facturi intarziate.

Care sunt avantajele solutiei Manager Financiar Call Center?

  • Eficientizeaza activitatea de vanzare si distributie;
  • Eficientizeaza activitatea de suport si service;
  • Imbunătăteşte relaţiile cu clienţii şi partenerii;
  • Oferă acces la informaţii în timp real;
  • Uşurinţă în utilizare;
  • Bază de date istorică, ce permite raportări complexe;
  • Flexibilitate, posibilitatea de adaptare la cerintele clientului;
  • Clienţii dumneavoastră sunt foarte bine susţinuţi, au încredere în produsele şi serviciile dumneavoastră şi sunt satisfăcuţi de profesionalismul serviciului clienţi; ca urmare, creşte loialitatea clienţilor şi partenerilor faţă de produsele şi serviciile oferite;
  • Angajaţii înţeleg aşteptările clienţilor dumneavoastră, care pot fi acoperite şi anticipate datorită unei baze de date complete şi la zi;
  • Optimizează toate procesele legate de relaţia cu clienţii;
  • Angajaţii au acces la cele mai noi informaţii;
  • Integrarea cu Manager Finanicar CRM
  • Integrarea cu ERP Manager Financiar
  • Integrarea cu solutia open source Asterisk